CHAMPION TOP PRODUCER JAN - JUN 2022 AIA FM GROUP

CHAMPION TOP PRODUCER JAN - JUN 2022 AIA FM GROUP . Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi. Di beri peluang dan bernafas untuk membantu rakyat Malaysia untuk memiliki plan TAKAFUL, HIBAH dan Medical card.

CHAMPION TOP PRODUCER JAN - JUN 2022 AIA FM GROUP


CHAMPION TOP PRODUCER JAN - JUN 2022 AIA FM GROUP

CHAMPION TOP PRODUCER JAN - JUN 2022 AIA FM GROUP


MECARI AGENT AIA UNTUK HIBAH DAN MEDICAL CARD?


Ada yang sedang MECARI AGENT AIA UNTUK HIBAH DAN MEDICAL CARD? Buat yang mencari plan yang sesuai , medical card bajet, hibah bajet, mahupun medical card dan hibah yang premium. Insyaallah saya boleh membantu tuan/ puan !

Apa itu HIBAH? 


HIBAH bermaksud HADIAH yang diberikan kepada sesiapa sahaja yang kita kehendaki.

HIBAH TAKAFUL pula adalah pemberian Hadiah dalam bentuk Nilai Pampasan Takaful kepada penerima hibah yang telah ditetapkan oleh Peserta Takaful.

Penerima HIBAH tersebut merupakan penerima MUTLAK dan PAMPASAN HIBAH TAKAFUL tersebut adalah terkecuali daripada pengurusan harta pusaka dan dalam pecahan bahagian faraidh. Hibah Takaful adalah Hibah Bersyarat. Ia dilindungi oleh Akta Perkhidmatan Kewangan Islam 2013. Hibah Takaful juga terpakai untuk warga islam dan bukan islam.


APA ITU KAD PERUBATAN (MEDICAL CARD) ?

Kad perubatan adalah kad yang memberi kemudahan kepada anda untuk mendapatkan rawatan terbaik di hospital SWASTA secara TANPA TUNAI dengan syarat anda membayar premium untuk kad perubatan tersebut.

Memiliki kad perubatan sama pentingnya seperti memiliki insurans kenderaan motor. Yang menjadi perbezaannya kad perubatan tidak di wajibkan pihak bank kerana mereka tiada kepentingan ke atas diri kita berlainan dengan insurans kenderaan. Jadi siapa yg berkepentingan kpd diri kita? Tiada orang lain yang berkepentingan melainkan diri kita sendiri serta orang terdekat seperti isteri dan anak-anak.

Pertanyaan lanjut, boleh terus berhubung dengan saya di 
atau 012-6460421


Review client saya. Boleh baca di : https://www.tinynasweet.com/2021/04/tercapai-hajat-nak-ambil-medical-card.html




PENCAPAIAN 2020 DI AIA , AIA TAKAFUL !




TENTANG SAYA

Perancang Takaful dari tahun 2008 pengalaman dan pakar dalam takaful kad perubatan, takaful gantian pendapatan, keyman insurance untuk pengarah dan pemilik perniagaan, kad perubatan untuk SME dan simpanan dan persaraan menerusi pelan takaful.


Saya juga merupakan seorang perancang takaful dari AIA Public Takaful di mana perkhidmatan kepakaran saya di dalam perkara berikut:

1. Kad perubatan individu dan keluarga
2. Pelan takaful hayat berasaskan pelaburan
3. Pelan perlindungan bayi dalam kandungan
4. Pelan perlindungan khas wanita
5. Pelan perlindungan pengarah dan pemilik syarikat (keyman insurance)
6. Pelan simpanan dan persaraan bertakaful
7. Pelan kad perubatan syarikat SME

Selain daripada pelan-pelan di atas, saya boleh mengolah pelan khas untuk anda mengikut keperluan dan bajet anda. Sesi temujanji boleh dibuat di sekitar Lembah Klang dan juga satu Malaysia

Sepanjang berkhidmat sebagai perancang takaful, saya telah menguruskan tuntutan dengan nilai ratusan ribu Ringgit yang terdiri dari tuntutan perubatan, elaun hospital, kemalangan dan penyakit kritikal. Ini termasuklah kes tuntutan yang biasa dan juga tuntutan yang agak rumit.



0 Comments